Wednesday, December 8, 2010

checklist

checklist untuk aku kena wat minggu nie :

1. hapdate blog scintillate, nurul iman n estrada yang dah berkurun xhapdate... ader tamboh satu lagi blog... butik sue-ada... *glamerkannnn...*

2. khamis nie g dungun dengan rozila sebab nak wat clearance.. redhaaaaaa jer la bila kena bebel kekg time g tue. hanya kerana aku la orang last sekali wat clearance sebelum konvo...

3. hapdate resume n memulakan xtvt menghantar resume.. minta2 la dapat keje tue... boleh la aku beraya dengan duit banyak.. nie ciput jer gaji aku... rm6oo+++, tapi aku bersyukur la sebab ader jugak la yang nak ambil aku keje.. mahunyer aku menganggur lelama kat rumah tue, berasap telinga aku mendengar khutbah percuma dari angah aku...

aper lagi yer yang mahu dihapdate kali nie... ape lagi???

4. iye.... yang ini paling penting... kite kena hapdate kan zhi shu punyer cite... dah berkeping2 aku tulis kat notebook tue ha... tulis tangan k, bukannyer menaip... dengan tulisan yang macam cakar ayam tue, entah paham ke tidak, aku pun xtahu la...aku rasa macam ayam punyer cakar lagi elok dari aku punyer tulisan.. betuiiiiiiiii la weiiiiiiii.... ko pernah x tengok cakar ayam kat tanah.. aku punyer lagi teruk dari tue k...

5. yang nie pun kena wat jugak.. tengok balik n3 yang sebelum nie.. coz kena edit segala bagai untuk mengelakkan kengkawan ku juling mata membacenyer... *prihatin kan, suhada nie...* *_____* *dah nak siap dah...* nak hapdate butik pulak... nak bagi korang tengok sampai terbeliak mata... coz tudung2 kat situ memang beshhhh... pakai pun beshhh... promote promote...

aku rasa ini jer kot checklist yang aku kena wat untuk minggu nie.. selain dari menggosok baju... malas weiiiiiii nak gosok baju. sebab tue la, kalau ko perasan, aku akan pakai baju yang ala2 xnampak yer punyer kedut.. baik punyer pilihan kan.... lain kali aku nak pilih kain senang gosok la pulak... xpayah duk perah2 tenaga nak gosok baju...

6. ha!! ader lagi satu aku kena wat... *baru teringat* jumaat nie g mydin mall. kena beli barang dapur. mahu le beratus2 habis kat situ jer... minta2 la cukup duit tue.. mahu mengigau kalau duit aku xcukup... kalau kat kedai makan, boleh la aku mengelak dengan basuh pinggan... ini shoping komplek..... mana mahu cari pinggan untuk dibasuh maaaaa...

otw balik tue, kena singgah kat farmasi beli pil untuk cantikkkkkkkkk.... aderlah pil tue, cekde yang suggest. rasanyer nama singkatan yer EPO, agak2 aku la. aku pun dah lupe nama yer.. ader diskaun, tue yang nak beli tue. kalau xder, tengok jer laaaaaaaaaa...

nak singgah jugak kat ayamas. nak pilih ayam black pepper. dah lama ko teringin nak makan.. *sebenornyer dapat free kupon dari tm...* credit to tm... hahaha...

agak2 ko la kan. baik jahat tak aku nie, kalau aku beli ayam tue n makan family aku jer.. enna+cekde tue memang suka la kalau dapat makan free. masalahnyerrrrrrrrr aku macam xberapa nak suka la kalau ader enna. enna nie dikira macam anak2 kak long la. kalau ko xsuka dengan perangai anak kak long time makan, cenggitu jugak la ko xsuka dengan perangai enna....

adios, bebeh.. nak pergi melawat n3 lelama dulu k.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

All content provided on this "nursueada.blogspot.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of nursueada.blogspot.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.