Friday, September 13, 2013

tutorial signature

aku memang nak buat signature nie... nampak cam klassssss jer kan, klu ader signature nie... memang kelas punnnnnnn....
untuk scintillate aku letak signature 'nurul sayang adam selamanyer'... ehemmm ehemmm...
korang jangan pulak tanya adam tue sape, memang hampeh la tue, klu korang tanya jugak.... aku xtau nak jawab pekebende sebab aku sendiri xtau adam tue saper.. tapi aku memang dah budget, aku akan sayang adam aku sorang jer...

nie copy-paste n3 tue...

*****************************************************
Camne nak bubuh signature secara tetap kat setiap entry tanpa perlu ko paste setiap kali ko buat new entry???

Begini ye kawan, very easy mak datok punye...

Kalau sesiapa sukaaaaaa nak ada sign cantik2 bila abis entry.. ko leh bukak kat website nie.. nak register buleh, takmo pun buleh.. ikut saja step yang disuruh..

http://www.mylivesignature.com/


Lepas dah setel semuanyeeeeeeee... ko pun dah dapat signature id. Ko ikut step by step yang aku ajor nie pulak...

1 - dashboarb
2 - settings
3 - formatting
4 - post template

Ok, kat post template nie.. ko bubuh ler coding2 ini..



SIGNATURE URL
" />


contoh signature url aku = http://www.mylivesignature.com/signatures/54487/186/08E593447383D3B5F8B15CAF9F927F06.png

Boleh adjust aligmnent...
Agak2 nak letak tengah.. ko tukar kepada center, kalau nak kiri signature then tukarkan kepada left...

Ok???

then ini contoh aku punye...


Tapi kalau ko nak simple macam aku buat.. love: ceera =P tu..
Ko pergi saja kat post Template.. then taipkan saje love ceera itu.. then save..

So, tiap kali ko click create for new entry.. mendalah tu akan sentiasa adaaaaa...

Mudah kan...
*******************************************************
credit and thanx to ceera.

yang estrada nie, aku nak buat nurul + adam = sweet... ok x? *melting*
acik, ko jangan berpinar mata melihat adik punyer signature yer.....

nie aku punyer id untuk signature... memang xmenjadi ko. agaknyer aku nie pemalas tahap gaban kot. so aku just copy jer dulu id nie, nanti aku rajin, aku geledah balik kkkkkk....

 
Your signature ID: 54488-324-CD7B44045E32618AB265F6817CD3F98D


baru aku tau kenapa yer x apply aku punyer signature...
lepas jer ko tau ID signature ko, kena pulak pilih "Want us to animate this signature?" lepas dah dapat coding itu, baru ko boleh ikut step yang ceera ajo tue...
 
Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

All content provided on this "nursueada.blogspot.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of nursueada.blogspot.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.